Коли ви вже зробили семантичне ядро сайту і знаєте, що шукають люди і які слова варто просувати – настав час продумати структуру сайту, чи підходить вона для просування і які зміни вам потрібно зробити на сайті або як побудувати його правильно.
У своїй роботі, коли ми визначили перелік ключових слів і правильно кластеризували (згрупували) їх, починаємо аналізувати структуру сайту, що просувається, так як нам потрібно визначити максимально відповідну сторінку / лендинг під кластер (групу) або певну кількість кластерів ключових слів.
Для цього ми вивчаємо семантичне ядро та дивимося на запити, які можуть бути об’єднані, а які варто розділити на окремі сторінки, щоб не перенасичувати сторінку великою кількістю запитів.
Посадкова сторінка = лендинг завжди повинен відповідати тій інформації/товару/послуги, яку ми просуваємо, тому що людина завжди хоче отримати максимально потрібну інформацію або замовити товар в інтернет магазині. Далі ми розглянемо приклад побудови структури із застосуванням СЯ.
Наприклад, візьмемо інтернет магазин комп’ютерних окулярів, де в базовій версії є Головна сторінка та Каталог окулярів. Після формування СЯ ми бачимо, що є групи основних запитів, що продають ВЧ – “купити комп’ютерні окуляри”, інформаційні ВЧ – “окуляри для комп’ютера” – для них ми вибираємо сторінку Каталог очок, яка відмінно підходить для користувачів, які шукають комп’ютерні окуляри, але ще не визначся з тим, що їм потрібні якісь конкретні моделі чи типи. Далі ми дивимося на групи слів, які ми можемо виділити, як окремі підкатегорії, наприклад “чоловічі окуляри для комп’ютера” і “жіночі окуляри для комп’ютера”, які у свою чергу ми можемо виділити в однойменні категорії на сайті, створивши їх ми вже можемо оптимізувати їх під конкретні запити.
Після такого процесу ми отримуємо в результаті дуже чітку структуру сайту, яка буде включати всі запити користувачів і при цьому зручною для них, коли вони переходять на головну сторінку сайту і вже в меню знаходять потрібні сторінки або потрапляють безпосередньо з пошуку.