Коли ти починаєш будь-який бізнес – тобі потрібен бізнес-план, для того, щоб зробити розрахунки та побудувати дорожню карту з усіма кроками для успішного старту твого бізнесу. Для того, щоб просувати сайт у пошуку Google – потрібно проаналізувати, які слова вводять користувачі, для того, щоб шукати потрібні їм товари та послуги. Після цього згрупувати та систематизувати їх, щоб отримати семантичне ядро.
Семантичне ядро (СЯ, семантика) – це список/набір всіх ключових слів, за якими йтиметься робота з просування сайту. Важливо, що якісне семантичне ядро має бути обов’язково кластеризоване – розбите на групи за подібними ключовими словами.
Кластеризація ключових слів – це процес угруповання подібних ключових слів/запитів. Слова з кластера повинні відповідати хоча б одному параметру або всім разом – точну категорію (яка рівноцінна посадковій сторінці) / геолокацію / мову.
Семантичне ядро дає основу для формування структури майбутнього сайту або допомагає переглянути існуючу структуру сайту так, щоб відповідати потребам користувачів, які шукають інформацію в Інтернеті. Адже для успішного SEO просування сайту потрібно зробити ваш ресурс максимально зручним для користувачів, які шукають у пошуку Google і потрапляють на потрібну сторінку з потрібними йому товарами/інформацією при цьому не роблячи великої кількості кліків.
Правильно складене та впроваджене семантичне ядро дає можливість вашому сайту краще індексувати та отримувати менший рівень показника відмов (Bounce Rate), що автоматично впливатиме на високі показники поведінкових факторів користувачів на сайті та сайт зможе ранжуватися вище у пошуку.