Коли ви задумалися почати просування свого сайту і ви не знаєте з чого розпочати цей процес – тоді вам варто спочатку задумати над тим, які товари або послуги ви хотіли б просувати.
Чому важливо визначити категорії товарів/товари чи послуги?
SEO Просування – це процес, який займе не менше року вашої роботи для того, щоб досягти першої трійки в пошуку. Тому ми завжди рекомендуємо продумувати заздалегідь те, що ви хочете просувати в довгостроковій перспективі і фокусувати на цій стратегії максимально довгий період часу, щоб досягти реальних результатів.
Клієнти часто хочуть просувати те, що в тренді зараз, але якщо тренд триватиме менше року – це гроші на вітер, тому що ви можете просто банально не встигнути отримати результат і витратити всі гроші та зусилля даремно.
Правда це більше відноситься до молодих ресурсів, тому що якщо у вас старий сайт і ви вже давно займаєтеся його просуванням – результат буде швидшим і там такий підхід буде виправданий.
Найчастіше ми приходимо до того, що найкраще продається (не важливо, послуга це чи товар) і що може краще з нашою допомогою продаватися. Для цього ми робимо аналіз бізнесу нашого клієнта (складаємо статистику його поточного продажу з топ товарами/категоріями послугами), аналіз ринку (дивимося різні статистичні дані з ринку та вивчаємо тренди), аналізу пошукових запитів та трендів пошуку.
Після вивчення та вибору товарів/категорій/послуг – ми запускаємо роботу з формування Семантичного ядра (СЯ) – про це буде вже в наступних наших статтях.